Moi, tänään olin kaupungilla Sannin kanssa. Mulla oli sellasia lahjakortteja joita käytin. Ostin jotain moskaa, ja ostin syötävää. Sit meijän pappa osti mulle ja mun siskolle karkkia.
Sanni ja hänen isosisko Laura tuli sitten meille, laulettiin karaokea ja syötiin jäätelöä. Isä tuli tänään kotiin tyksistä <3
Ei mulla tässä tänään enään muuta. Heipsan
Eetu ja Juho. <3
Kommentit